Dit Voorjaar Lukt Afvallen Echt!

Het voorjaar komt er weer aan, de krokusjes en narcissen komen voorzichtig weer naar boven. Het zonnetje piept op z’n tijd weer door de wolken.

Met de lente beginnen we ook weer aan de zomer te denken, zomerjurkjes, korte rokjes en ‘ai’, badpakken en bikini’s.

Bij de gedachte aan badpakken en bikini’s krijgen veel vrouwen nachtmerries. Er zijn weinig vrouwen die zichzelf slank genoeg vinden om ze te dragen. Er moeten eigenlijk nog een aantal kilo’s af. Streng lijnen wil niemand meer. Gelukkig kan het anders. Je kunt namelijk afvallen met shakes!

In de afgelopen jaren is het duidelijk geworden dat vetvrij en minder calorieën helemaal niet werken. Het lichaam heeft vet nodig om goed te kunnen werken Te weinig calorieën tot je nemen zorgt ervoor dat het lichaam in overlevingsmodus gaat en dus nog minder calorieën verbruikt waardoor je meestal alleen maar aankomt, niet gezond!.

Het is wel duidelijk geworden dat eiwitten het hongergevoel onderdrukken en je dus minder de neiging hebt te snoepen. Afvallen met shakes is dus zo gek nog niet. De shakes zitten bomvol eiwitten en vitamines en mineralen waardoor je verantwoord afslankt. Je hoeft jezelf niet te ontzien, de shakes zijn lekker en je kunt ervoor kiezen om alleen het ontbijt en het middageten te vervangen door shakes terwijl je ‘s avonds ‘gewoon’ eet.

Lijnen (want dat is het eigenlijk nog steeds) voelt dan niet als een opgave, je hebt geen honger en je lichaam gaat dus niet in overlevingsmodus. Nog een voordeel is dat je geen moeilijke dingen hoeft te koken die de rest van de familie dan weer niet lust.

Je hebt nog een paar maanden voordat het zomer is, haal dus snel wat shakejes in huis en dumpt die laatste paar kilo’s die er nog af moeten. Dat leuke badpak of die leuke bikini wacht op je!

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>